Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Regler För Hunden

Av Kruth - 17 mars 2009 14:22

  • Hunden får inte vara inne i huset
  • Okey, hunden får vara inne i huset, men bara i vissa rum
  • Hunden får vara i alla rum, men får inte hoppa upp på möblerna
  • Hunden får bara hoppa upp på de äldsta möblerna
  • Okey, hunden får hoppa upp på alla möbler, men får inte sova med matte och husse i sängen
  • Hunden får sova i sängen, men bara om den får lov av matte och husse
  • Hunden får sova på sängen, men inte under lakanen
  • Hunden får sova under lakanen, men bara om den får lov av matte och husse
  • Hunden får sova under lakanen varenda natt
  • Matte och husse måste be om lov för att få sova under lakanen med hunden

 
 
Ulle

Ulle

20 april 2009 21:50

Hej på er!!!
Som ni kanske ser så har jag skaffat en hemsida...så Kristian du behöver inte hjälpa till med det..;)
Så den kan ni ju adda, ta bort den andra för den finns inte mer.
Nu är det bara 13 dagar kvar till småttingar...ska bli hur roligt som helst...
Då får ni komma och titta.
Kram på er!!!
Kram Stora syster

http://www.123minsida.se/orakelskennel

 
Ulle

Ulle

20 april 2009 21:50

Hej på er!!!
Som ni kanske ser så har jag skaffat en hemsida...så Kristian du behöver inte hjälpa till med det..;)
Så den kan ni ju adda, ta bort den andra för den finns inte mer.
Nu är det bara 13 dagar kvar till småttingar...ska bli hur roligt som helst...
Då får ni komma och titta.
Kram på er!!!
Kram Stora syster

http://www.123minsida.se/orakelskennel

 
Ingen bild

Zigges matte

3 juni 2009 22:45

Hamnade på er blogg då jag sökte på "hundbur till saab 900". Håller nu på att försöka övertyga min sambo om att han ska bygga en lika fin som ni gjort. Det verkar väldigt svårt att hitta någon färdig som är bra. Men gud vilka underbara regler ni hade gjort för hunden. Jag känner igen mig:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kruth - 26 mars 2010 12:40

      

Av Kruth - 24 mars 2010 11:30

Det finns alltid lite tid över för bus, det är så roligt å se alla tillsammans.              ...

Av Kruth - 22 mars 2010 13:36

            

Av Kruth - 18 mars 2010 21:06

Nu är sötnosen äntligen här,Å vilken vovve.           

Av Kruth - 9 mars 2010 13:13


  

Ovido - Quiz & Flashcards